niedziela, 31 sierpnia 2014

Rozdział 20

   EMILY POV
Obudziłam się przed Ash'em. Wstałam i poszłam szukać łazienki, znalazłam ją i postanowiłam wziąć prysznic. Już miałam odwrócić się przodem i wyjść z kabiny gdy poczułam czyiś dotyk, delikatny i ledwo wyczuwalny.
-Jak się spało?
-Dobrze, a Tobie?-odwróciłam się do niego, a on przytulił mnie.
-Też dobrze, zwłaszcza że nie spałem sam.
-Nie spałeś sam przez ostatnie dwa lata, więc Cię nie rozumiem.
-Ale wtedy nie leżałem z osobą którą...-przerwał przez sygnał telefonu.-Musze odebrać, zaczekam na Ciebie w kuchni księżniczko.-puścił mi oczko wychodząc z kabiny.
-Jeśli myślisz, że zrobię Ci śniadanie, mylisz się.
-Nawet o tym nie marzyłem!-krzyknął do mnie.
   ASHTON POV
-Oby to było coś ważnego Cal.
-To nie Calum.-usłyszałem głos Luke'a.
-Czemu dzwonisz do mnie z jego telefonu?
-Bo nie odebrałbyś ode mnie.
-Skąd wiesz?-zapytałem.
-Za dobrze Cię znam, a wracając dzisiaj rozprawa, skarzą GO, będzie siedział w pierdlu do końca życia.
-To dobrze. Luke?
-Tak.
-Czy między nami wszystko już ok?-zapytałem z nadzieją w głosie, nie chciałem tracić przyjaciela.
-Jasne stary, w końcu jesteśmy kumplami od pieluchy.-zaśmiał się a ja mu zawtórowałem.-Muszę kończyć, musimy się przygotować do rozprawy.
-My? Z kim ty tam jesteś, Emily Cię zabije jeśli przyjdziesz z jakąś dziwką.
-My, czyli ja i Emily, pa Lukey.
-Kto dzwonił.-usłyszałem jej głos.
-Luke, dzisiaj rozprawa musimy tam być, w porządku?
-Tak, ale musimy jechać do mnie po ciuchy, no chyba że mam wystąpić w miniówce, w sądzie.
-Ok.-powiedziałem sadzając dziewczynę na blacie.-Zrobię nam pyszne śniadanie, a potem pojedziemy do Ciebie po ciuchy, zgoda?
-Zgoda.-uśmiechnęła się i dała mi szybkiego buziaka.
Po godzinie podjechaliśmy pod dom Emily, do rozprawy zostało 7 godzin, oby zdążyła coś znaleźć, kobiety i ta ich zasada, zawsze i wszędzie wyglądać perfekcyjnie, żeby przebić wszystkich. Em znalazła sukienkę, która nadaje się do sądu i poszła się przebrać a ja zacząłem myśleć nad rozmową, którą muszę z nią przebyć, jest dla mnie ważna, spędziliśmy wspólnie noc,najlepszą noc mojego życia, kocham ją, tak, kocham Emily i powiem jej to, zaraz, teraz, raz się żyje. Dziewczyna wróciła już gotowa do wyjścia.
-Idziemy?
-Nie, muszę Ci coś powiedzieć.Kocham Cię, ja naprawdę Cię...
-Nie kończ, jeśli to zrobisz ta decyzja zmieni twoje całe twoje życie.
-Chcę tego Emily, chce je zmienić, na życie z Tobą.-złapałem ją za ręce.-Kocham Cię Emily Jasmine Rose, i chcę być z Tobą do końca, jeśli ty tego chcesz.

 EMILY POV
Nie wiedziałam co powiedzieć, z jednej strony Ash jest dla mnie bardzo ważny, a z drugiej jest Luke. Patrzyłam na chłopaka który przed chwilą wyznał mi co do mnie czuję ale ja nie mogłam mu powiedzieć tego samego.
-Przepraszam Ash. Ja sama nie wiem co myśleć.
-Rozumiem Em, nie musisz podejmować teraz decyzji, po prostu chciałem abyś wiedziała.

OTO JEST OSTATNI ROZDZIAŁ, TAK TAK, DOBRZE CZYTACIE, OSTATNI ROZDZIAŁ, ALE MAM DLA WAS NIESPODZIANKĘ, PRACUJĘ NAD STRONĄ DO DRUGIEJ CZĘŚCI BLOGA!! JEŚLI ZALEŻY CI NA DRUGIEJ CZĘŚCI PROSZĘ SKOMENTUJ TEN ROZDZIAŁ, TO TYLKO CHWILA A DLA MNIE DUŻO ZNACZY, KOCHAM WAS X.

20 komentarzy:

  1. świetny rozdział misia! - @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG. TEN ROZDZIAŁ JEST SWIETNY KOCHAM CIE ♡
    JEJKU CIEKAWE KOGO WYBIERZE EM ❓ HMMM
    ZOBACZYMY NIEDŁUGO ♡
    JEJKU TROCHE MI PRZYKRO ZE TO JUZ KONIEC ALE CIESZE SIE Z 2 CZESCI, POWODZENIA W PISANIU MISIA
    TWOJA CZYTELNICZKA I FANKA
    @fancygrandee

    OdpowiedzUsuń
  3. Omfg omfg omfg i co kurwa teraz ?!?!?!??!?!!?!?!??! Jezu bojee sie ze zlamie któremus z nich setce :c zapewne Luke i Ash sie pokłóca o nią xd ale wszystko zostawiam w twoich rękach xx świetny , czekam na next.!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG... Niech Emily wybierze Luke'a!!!
    @Teen-Dance

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacznijmy od notki.
    Ostatni rozdział?
    Jednak wiem, że nie zostawisz nas i druga część pojawi się bardzo szybko. ♥
    Co do rozdziału. Jest dobrze napisany, tak jak zawsze. ♥
    Em i Ash ♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. OSTATNI?! JAK?! JAK MOGŁAŚ?! HAHAH PISZ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper rozdział <3 mam nadzieję że pojawi się kolejny ;) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie na next'a. Rozdział był przecudowny, ale nic nie wyjaśnia. Musisz napisać drugą część. :*

      Usuń
  8. Jejku tego się totalnie nie spodziewałam...wow! Mam nadzieję,że Em będzie z Lukiem, ale z drugiej strony szkoda mi Ashtona. Czekam na drugą część♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny rozdział *.* Czekam na notkę na drugiej części bloga. Teraz jeszcze został epilog, tak ?

    OdpowiedzUsuń
  10. TO JUŻ OSTATNI ROZDZIAŁ??!! TAK SZYBKO??!!

    JA CHCĘ JUŻ 2 CZĘŚĆ SBFDBFJFD

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrafisz zaskoczyć dziewczyno! Mam nadzieję na następny.
    Zapraszam na opowiadanie o Luku
    http://lovethatwouldneverexist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :) mam nadzieję na drugą część !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... Super!!! (: Czekam na drugą część! x
    @RainbowGirl

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak druga część a gdzie mój epilog?! No ej :(
    Nie bawię się tak! Weny i czasu, bo szkoła nie xd
    Spoko rozdział i czekam na drugą część!

    OdpowiedzUsuń
  15. pisz dalej ten blog jest najlepszym który czytałam. Umiesz babo pisać. Cekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz dalej tego bloga, proszę !!! Rozdział boski ,aż brak słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce drugą część!!!! Jestem nowa pod względem czytelników ^^ dzisiaj znalazłam twoje fanfiction i nie żałuję ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ pokochałam to!

    OdpowiedzUsuń
  18. dasz linka do drugiej części?
    wow to jest niesamowite aaaa nie moge sie doczekac drugiej czesci :**

    OdpowiedzUsuń