piątek, 1 sierpnia 2014

Rozdział 11

  Ashton's POV
 Jechałem do mieszkania Hemmo. Zadzwonił do mnie z samego rana i powiedział że musimy się spotkać.Jestem jego najlepszym przyjacielem, nie mogłem zachować jak kutas i mu odmówić. Podjechałem pod dom Hemmo i bez pukania wszedłem do domu.
-Jestem kochanie!-krzyknąłem.
-W kuchni!-odkrzyknął 
Wszedłem do pomieszczenia w którym znajdował się kumpel.
-Więc czemu wyciągnąłeś mnie z łóżka o tak wczesnej porze?
-Chodzi o Emily.-mogłem się tego spodziewać, kurwa on zawsze spierdoli coś z tą dziewczyną.
-Co znowu zjebałeś? Potrzebujesz rady, kup jej kebab i do wyra.
-Nic nie zjebałem, kebab był akurat zbędny.
-A więc co się sta...-przerwałem.-O KURWA?! Przespałeś się z Emily!
Chłopak nic nie odpowiedział tylko przytaknął skinieniem głowy, nie wierzę ten idiota przespał się ze swoją szefową.Jak można być aż takim kretynem, ale nie to jest najgorsze, znam go jak własną kieszeń i wiem że złamie jej serce, a na to nie mogę pozwolić.
-Słuchaj stary, ja bym się w to za bardzo nie angażował, sam wiesz jaki jesteś i że złamiesz jej serce.-walnąłem prosto z mostu.
-Nie, kurwa Irwin, naprawdę mi na niej zależy.Ja-ja chyba się w niej zakochałem.
Nie, nie, nie, to jest już szczyt, on zakochał się w niej, przez parę miesięcy będzie sielanka pełna seksu i miłości a potem wszystko chuj strzeli i będziemy musieli pocieszać dwie osoby na raz.
-Ok, czyli zakochałeś się w swojej szefowej?-zapytałem z ironią w głosie.
-Tak, tak mi się wydaję.
-Dobra, to wszystko czy masz do mnie jeszcze jakąś sprawę.
-Tak, mam nowe wieści na temat JEGO.
-Co wiesz?
-Jutro o 12 wyjeżdża na jakieś spotkanie służbowe i wraca za 2 dni, tak powiedział swojej narzeczonej, ale prawda jest taka że wykupił sobie pokój hotelowy 10 km od domu. Jestem pewien że planuje kolejne morderstwo.-zakończył swoją wypowiedź Hemmings.
-Więc mam wynająć pokój w tym samym hotelu, założyć podsłuch w jego pokoju i go obserwować?
-Dokładnie Ashton, ale nie puszczę Cię  na taką akcje samego.Jedziesz z Michael'em, on zajmie się montowaniem podsłuchu gdy ty wyciągniesz go jakoś z pokoju.
-Mhm, myślę że damy sobie z tym rade, a teraz daj mi piwo bo muszę się wyluzować.
Luke wyjął z lodówki 2 piwa i otworzył je. Resztę dnia spędziliśmy w jego salonie pijąc i rozmawiając o wszystkim i niczym.Około 22 chciałem się zbierać, ale Hemmo zaproponował mi nocleg ponieważ nie mogłem już jechać autem przyjąłem jego propozycję. Luke zaprowadził mnie do pokoju gościnnego, po czym udał się do swojej sypiali, a ja położyłem się na łóżku i po chwili odpłynąłem.


OTO ROZDZIAŁ 11 JEST ON Z PERSPEKTYWY ASHTON'A KTÓRĄ PISAŁO MI SIĘ TRUDNIEJ NIŻ INNYCH, ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI INFORMOWANI, DO PYTANIA NA ASK'U I DO ODPOWIADANIA NA ANKIETĘ, KOCHAM WAS X. 
15+ KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ 

19 komentarzy:

  1. Wow, Luke zakochany jsdbjcsdbjssjbcjbbjsbsjbsdjb to takie słodkieeeee
    Czekam na next
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg jdjakekdnsjsk>>> Luke zakochany w Em, czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg pkt shshhsshshgsyshqioprjk
    Kocham to !! @fightformexx

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny vdjsnhdks
    @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  5. thisismyleelee1 sierpnia 2014 09:27

    Wow Luke jest zakochanyyyyy xx świetny fstuijcsjh *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha...Luke się zakochał XD Perspektywa Ashton'a wyszła Ci świetnie, wogóle cały rozdział jest cudowny. Jestem ciekawa co będzie się działo podczas 'JEGO' wyjazdu służbowego. Może w końcu 'GO' złapią albo zabiją.
    Zastanowiam się czy pomiędzy Luke'iem, a Emmą pojawi się coś większego. Liczę na to, że coś się jednak wydarzy.
    Rodział 11 jest świetny, tak jak poprzednie. Mam nadzieję, że będzie ich znacznie więcej. Czekam na next! (((:

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha ten kebab mnie rozjebał :D
    "kochanie już jestem" :D *.* ♥♥
    czekam na next ;**

    Gumiś (znów nie chce mi się znów logować ;p)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ashton rozwalił tym 'kochanie,już jestem' ♥
    Rozdział jak zwykle super,czekam na więceeej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww zakochany Luke >>>>
    I Ash, hahah, z tym 'kochanie' to mnie rozwalił! Świetnie Ci ta perspektywa wyszła, czekam na następny X

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wow wow ale świetne!
    Ashton hahaha kochanie,kup jej kebab i do wyra.
    Hahahahahaha sikam XDD
    Dobrze ci poszło !
    Świetne jest i zakochany Luke >>>>>>>>>>>>>>>
    Aw nie mogę doczekać się kolejnej akcji i kolejnego rozdziału *-*
    @so_movexx

    OdpowiedzUsuń
  11. Kup jej kebab i do wyra hahaha xd
    Kochanie haha
    Świetny rozdział, mua

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem kochanie! Haha
    I zamiast Hemmo przeczytałam homo haha cudowny rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, poprawiło mi humor ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiałam się hahaha dobre xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ash i Mike razem na akcji yay ! Haha podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Przede wszystkim zajebiste ♥

    OdpowiedzUsuń