wtorek, 5 sierpnia 2014

Rozdział 12

 NA POCZĄTEK OGŁOSZENIE SZUKAM OSÓB KTÓRE CHCIAŁYBY PROWADZIĆ KONTA POSTACI Z TEGO FF NA TT, MOŻECIE DO MNIE PISAĆ W KOMENTARZACH, LUB NA TT, KIM CHCECIE BYĆ JEŚLI KTOŚ BY ZECHCIAŁ.

   Emily POV'S
 Weszłam do biura detektywa i przez przypadek trzasnęłam drzwiami.
-Ciszej.-usłyszałam ciche głosy Ashton'a i Luke'a
-Było tyle nie chlać skoro wiedzieliście że dzisiaj akcja.-oskarżyłam ich.
-Spokojnie słonko, jesteśmy profesjonalistami.-zapewniał Ash
-Dobra, a teraz głupi i głupszy pakujcie swoje cztery litery i jedziemy.-oznajmiłam ruszając w stronę wyjścia.
Usłyszałam ciche protesty, ale chłopcy ruszyli za mną, ponieważ byli na kacu a ja nie chciałam aby któryś z nie prowadził wzięłam od Luke'a kluczyki i wsiadłam za kierownice jego BMW.
-Tylko go nie zepsuj.
-No co ty?! właśnie planowałam wjechać nim w najbliższy śmietnik.
Już nie rozmawialiśmy, jechaliśmy w ciszy na drugi koniec NY, myślałam że kiedyś pojadę tam w celach rekreacyjnych albo naukowych, a nie w poszukiwaniu seryjnego mordercy. Rozmyślałabym tak dłużej gdyby nie to, że dotarliśmy na miejsce. Wysiedliśmy z auta i udaliśmy się do wejścia. Ja miałam mieć pokój z Michael'em, Ashton z Lukiem, a Cal miał być w pokoju sam aby zmieścić tam rozmaite sprzęty do podsłuchu i nagrań.
-To jak się czujesz mała?-Mike zaczął rozmowę gdy weszliśmy do naszego pokoju.
-A jak mam się czuć?
-No wiesz, stres, złość, smutek..-zaczął wymieniać.
-Nie, wręcz emanuję radością, nie widać ?!
-Okres masz czy co?
-Czy co!
-Woah, spokojnie, zostań tu ja idę do chłopaków.
Michael's POV
Wyszedłem z pokoju który dzieliłem z Em i poszedłem do Calum'a, zdziwiłem się gdy zobaczyłem tam wszystkich.
-Wpadłem pogadać.
-O czym?
-O wszystkim, w końcu jesteśmy kumplami.
I tak zaczął się nasz męski wieczór przy piwie.Nie wiem w którym momencie nasza rozmowa zeszła na dziewczyny.
-Wiecie co?-zaczął Luke.-podoba mi się Emily, ale za dużo gada.Potrafiła by tylko gadać i gadać...
-Stary, każdy z nas zna odwieczną zasadę.-przerwał mu Ash.-Kto nie słucha ten nie rucha!
Wywołało to u nas śmiech, ale wiedzieliśmy że ma racje, no ale trzeba mieć coś jeszcze.
-No i musisz być przystojny.-zacząłem.-żadna dziewczyna nie umówiłaby się z bezzębnym żulem z dworca.
Znów zaczęliśmy się śmiać.
-Wybacz Mike, ale do najbrzydszych raczej nie należę, no i mam zęby.
Siedzieliśmy tak jeszcze kilka godzin, dopóki nie postanowiliśmy wrócić do swoich pokoi. Po ciuchu otworzyłem, i zamknąłem drzwi od pokoju. Zobaczyłem Emily, leżała na brzuchu i spokojnie oddychała, spała już, postanowiłem zrobić to samo, zdjąłem ciuchy pozostając tylko w bokserkach i położyłem się w swoim łóżku.
-Dobranoc.-powiedziałem sam do siebie.
-Branoc.-nie spodziewałem się odpowiedzi, a jednak.


A WIĘC TAK, ROZDZIAŁ DOŚĆ NUDNY, NIE WYSZEDŁ MI. JEST PERSPEKTYWA MICHAEL'A PISAŁO SIĘ JĄ FAJNIE, MOŻECIE ZAPISYWAĆ SIĘ W ZAKŁADCE INFORMOWANI I ODPOWIADAĆ NA ANKIETĘ, KOCHAM WAS X.
20 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ

24 komentarze:

  1. Woww :3 Świetny kochana xox Jak zawsze :) Już nie mam słów jaki ten ff jest verfijsdbfvicrlkwnpflcdenbwufdijkl *-* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jak zawsze. Czekam na kolejny. xx / @awmybeauxx

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S ilyssssssm2 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, aczkolwiek dość krótki. Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle świetny:) ale krótki :((

    OdpowiedzUsuń
  7. awh,czekam na next x

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetyn rozdział, perspektywa Michael'a tak samo świwtna. Albo ja za szybko czytam albo ten rozdział jest krótki, może poprostu tak mnie to wciągnęło, że nie wiedziałam kiedy się skończył. Coś w tym jest. Już nie mam słów by opisać ten ff, poprostu jest cudny i tyle.
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział 📖 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę być emily

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty fddsxvnydvnufbuujft @AyamJuri

    OdpowiedzUsuń
  11. "Kto nie słucha ten nie rucha" XD
    Next please.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahah ale świetny. Kto nie słucha ten nie rucha. Rozjebało mnie to XDD
    Genialne haha brak słów, takie swietne *-*
    @fancygrandee 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny haha xd

    OdpowiedzUsuń
  14. jezu dziewczyno dawaj kolejny! tylko trochę dłuższy hehe
    @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  15. No właśnie pisz dłuższe! A tak to mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akfjakdkakss hha Ash >>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Perspektywa dobrze ci wyszła ! :)
    Czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj następny rozdział ♥ ten jest cudowny + dawaj dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Luke kocha Emily lala
    Ashton wszystkich rozpierdala lol
    Boskie hahah

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się świetne to ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu Luke omg on ją kocha wiedziałam haha
    Ashton jak zwykle taki dekiel haha
    Sikam XDD

    OdpowiedzUsuń
  22. super piszesz,jeśli mogę to ja bym zmieniła wygląd i czcionkę(trochę ciężko się czyta) ja Cię nie hejtuję oczywiście,tylko wydaje mi się,że zmianą wyglądu przyciągniesz więcej czytelników xx

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie jest świetny ♥♥
    teksty Em najlepsze ♥
    rozmowa chłopaków - hahaha :D
    no popatrz Mike ty myślisz, ze ona śpi a Ci odpowiada ♥♥
    czekam na next i mam nadzieję, że pojawi się szybko ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham twoje ff. Nie wiem czy to jeszcze aktualne ale chcialabym prowadzic kato postaci @opssmybieber

    OdpowiedzUsuń