sobota, 6 września 2014

Epilog

 *2 godziny później*
     EMILY POV
Wyszliśmy z sali sądowej, skazali go, dostał dożywocie. Kiedy jego narzeczona usłyszała zarzuty, wpadła w histerię, nie spodziewała się aż tak wielkiego ciosu, została sama z dzieckiem, ale będzie bezpieczniejsza bez niego. Ten drań zabił moich rodziców, i twierdzi że to on jest moim biologicznym ojcem, nie wierzę w to. Policjanci wyprowadzali go z sali, zaczął się wyrywać, wyklinać każdego, grozić zemstą.
-ZNAJDĘ WAS, ZNAJDĘ I POZABIJAM!!-krzyczał w naszą stronę.-A TY, TY BĘDZIESZ PIERWSZA!-wskazał na mnie, a ja przestraszona wtuliłam się w Luke'a.
-Jak śmiesz grozić nam w budynku sądu śmiercią!-Hemmings tracił panowanie.-Nie masz za krzty szacunku do kogokolwiek, nie umiesz kochać, jesteś bezuczuciową maszyną do zabijania!
-Luke! Uspokój się, chodźmy stąd.-powiedziałam przez łzy, chcę już zapomnieć, moja misja dobiegła końca, znalazłam GO, złapałam na gorącym uczynku i ostatecznie posadziłam go w więzieniu. Gdyby nie więź jaką nawiązałam z chłopakami, a zwłaszcza z jednym z nich, teraz jechałabym już do domu mojego wujka w Teksasie, ale zostaję tutaj, w Nowym Yorku, z nową rodziną, akceptują mnie taką jaka jestem, a ja akceptuje ich. Nie jesteśmy zwykłą rodzina, jesteśmy szaloną rodziną, która lubi śmiać się i dobrze bawić w klubach, każdy z nas nauczył się czegoś, Ashton docenił więź łączącą go z chłopakami, Mike nauczył się dzięki mnie, że kobietom należy się szacunek, Cal znalazł dziewczynę. A ja, ja i Luke nauczyliśmy się, że miłość dopadnie każdego, nawet niespodziewanie i z różnymi skutkami. 
-Wracamy do domu?-zapytał Cal.
-Wy jedźcie do siebie, ja pojadę z Em, pomóc jej w pakowaniu.-odpowiedział Luke.
Tak chłopcy postanowili że nie powinnam mieszkać sama, więc zamieszkam u Luke'a i nie przeszkadza mi to, jest on mężczyzną którego pokochałam. Szybko się spakowałam, ostatni raz przeszłam się po moim mieszkaniu, znalazłam zdjęcie moje i rodziców, to samo które wyniosłam z dawnego mieszkania, wyjęłam z kieszeni zapalniczkę i spaliłam je, koniec z przeszłością, teraz ważniejsza jest przyszłość, moja i moich przyjaciół. Jechaliśmy autem do domu, naszego domu. Morał tej historii jest taki, szukając zemsty, możesz znaleźć miłość.




MAMY JUŻ EPILOG, CUDOWNIE MI SIĘ DLA WAS PISAŁO I PISZE KOCHANI, UWIELBIAM CZYTAĆ WASZE KOMENTARZE, BARDZO MOTYWUJĄ MNIE DO DALSZEGO PISANIA. MAM MAŁY KONKURS, 3 OSOBY KTÓRE JAKO PIERWSZE PRZECZYTAJĄ PROLOG I DADZĄ KOMENTARZ, NIECH PODADZĄ SWOJE USER'Y Z TT I NA DM DOSTANĄ LINK DO 2 CZĘŚCI TEGO FANFICTION, POPŁAKAŁAM SIĘ PISZĄC KOŃCÓWKĘ, SZCZERZE NIE PLANOWAŁAM TEGO CO ROZKWITŁO MIĘDZY EMILY A LUKIEM, SAMO TAK WYSZŁO. JEŚLI WAM ZALEŻY I PODOBA SIĘ TO FF TO ZOSTAWCIE PO SOBIE JAK NAJWIĘCEJ KOMENTARZY KOCHAM WAS I DO ZOBACZENIA NA DRUGIM BLOGU DO KTÓREGO LINK PODAM PO NAPISANIU PROLOGU X.

15 komentarzy:

  1. Jejciu świetny rozdział *.* sama sie poplakalam na koniec:') nie moge sie doczekac 2czesci xx ily

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział, jak zwykle cudowny, ale nie mogę uwierzyć, że to już koniec tego opowiadania, ja również płakałam na koniec, czekam na 2 część. x / @h3mmings96

    OdpowiedzUsuń
  3. wietny rozdział , popłakałam sie na koncu, nie wierze ze to już koniec :')
    czekam na nastepną cześć z niecierpilowścią
    @fancygrandee

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku cudowny, od początku wiedziałam że między nią a Lukey'em coś będzie i nie myliłam się, czekam z niecierpliwością na kolejną część, jestem pewna że będzie równie wspaniała jak część pierwsza.
    Pozdrawiam, @roomoskians xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż się łezka w oku kręci :') Nie mogę się doczekać prologu 2 części.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMFG genialne hshdhsnndndnd

    Luke jest z Em djdjjdjdjdhdjjdjdjd
    Nie mogę doczekać się 2 części hdbddndjdj
    @CrazolAlex

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest genialne. Nie mogę doczekac się 2 części *-* @awmybeauxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Co mogę napisać? Cudny rozdział! Jak zwykle, czekam na prolog drugiej części! xx @kisstomyfriend

    OdpowiedzUsuń
  9. co ja mam napisać?
    wiesz, że nie mogę doczekać drugiej części, która na pewno będzie tak samo cudowna jak ta część! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj dostalam linka do tego bloga od kolezanki i poprostu juz nie moge sie doczekac 2 czesci <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział! Z niecierpliwością czekam na next'a! :3
    ***
    Zapraszam do wpisania swojego bloga na http://spis-fanfiction-x.blogspot.de/p/zgoszenia.html <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest już druga część?????????????? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Awards.
    http://hot-water-5sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. [SPAM]
    Kelly Evans jest po prostu zwyczajną dziewczyną. Ona jest aniołkiem swojego taty. Ma dobre stopnie, przyjaciół, ale nie każdy jest tym, kim się wydaje. On ma tą swoją "grę śmierci", jest tak bardzo zdeterminowany, aby wygrać, że nie zdaje sobie sprawy, że ona też gra.

    http://ujawnienie-luke-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny rozdział x

    zapraszam serdecznie na opowiadanie z Michaelem w roli głównej http://www.wattpad.com/story/27737200-snow-town-%E2%9C%96%EF%B8%8F-clifford

    OdpowiedzUsuń