wtorek, 29 lipca 2014

Rozdział 9

 -Halo?!-załkałam do słuchawki.
-Emily, co się dzieje?!-zapytał od razu chłopak.
-Widziałam GO, na moich oczach zabił kolejną parę, boję się Luke.
-Ej, spokojnie, najważniejsze że ON ciebie nie widział a ty jesteś w stanie zidentyfikować zamordowanych.Teraz uspokój się, nie myśl o tym i idź spać, dobra?
-Ok, dobranoc Luke, dziękuję.
-Dobranoc.-rozłączył się,
 Wstałam rano i od razu popędziłam do łazienki się szykować, umówiłam się z chłopakami na impreze w jakimś ekskluzywnym klubie.Jestem kobietą, więc nie mogę wyglądać jak szczotka do kibla w takim miejscu i z takimi ludźmi, może spotkam jakiegoś przystojniaka ,,już poznałaś jednego'' kurwa, znowu ty? ,,tak, jestem twoim pieprzonym sumieniem i zawsze tu będę'' czy ja właśnie wdałam się w kłótnię z samą sobą? Chyba serio wariuję przez ten natłok myśli i zdarzeń, na moich oczach zabito dwójkę niewinnych ludzi, ale miałam o tym nie myśleć, obiecałam to Hemmings'owi. Po skończeniu makijażu poszłam zjeść śniadanie i pooglądać telewizje.Przez bite 3 godziny oglądam jakąś durną telenowele, która nie wiem jak, ale wciągnęła mnie.Około godziny 19 udałam się do pokoju, otworzyłam szafę i zaczęłam szukać odpowiedniej kreacji, po chwili ją znalazłam.Wybrałam czarną sukienkę do połowy ud, miała ona jeden długi rękaw a drugie ramię było odsłonięte, założyłam ją i przejrzałam się w lustrze.
-Dziewczyno wyglądasz zabójczo!-skomentowałam głośno mój wygląd.
O 21 spod domu odebrał mnie Mike.
-Wow, gorący z ciebie towar mała.
-Mała to jest twoja pała, ja jestem niska!-odpowiedziałam.
-Już myślałem że dzisiaj sobie odpuścisz.-zaśmiał się.
-W twoich snach.
-Oj, nie chcesz wiedzieć o czym śnie.Miał racje, nie chciałam tego wiedzieć.
-Ha! wygrałem!-uśmiechnął się triumfalnie.
-Pierwszy i ostatni raz Clifford.
Skończyliśmy się wygłupiać i ruszyliśmy w drogę.Po 15 minutach byliśmy na miejscu, aha czyli już wiem gdzie będę balować w samotne wieczory.
-Witamy spóźnialskich.-powiedział Ash przytulając mnie.
-Też nam miło Cię widzieć mopie.
-Co, ja mop?!
-Tak ty, spójrz na swoje włosy.
-Wyglądają lepiej niż twoje.-zaczęliśmy kłótnię.
-Dobra stop! To ma być miły wieczór.-krzyknął Luke
  Nie wiem ile czasu minęło, ale bawiliśmy się świetnie.Michael siedział z jakimiś 3 dziewczynami i nagle krzyknął.
-WSZYSTKIE GĄSKI SĄ MOJE!!
Na co wszyscy wpadliśmy w niepohamowany napad śmiechu, ten teks powalił wszystkie jego wcześniejsze docinki.Siedziałam na jednej kanapie z Lukiem, który co chwila na mnie zerkał.Koło godziny 2 postanowiliśmy się zbierać, każdy wziął osobną taksówkę, poza mną i Hemmo, postanowiliśmy wracać razem kiedy zostaliśmy sami na parkingu chłopak niespodziewanie przyciągnął mnie do siebie i pocałował, nie protestowałam, wręcz przeciwnie, pogłębiłam pocałunek, podobało mi się to.Nasza chwila radości trwałaby dłużej gdyby nie taksówka. Wsiedliśmy do niej, podałam kierowcy adres i ruszyliśmy.W pojeździe zachowywaliśmy się jakbyśmy widzieli się po raz pierwszy, żadne z nas nic nie powiedziało, siedzieliśmy dość daleko od siebie.W końcu nasza podróż dobiegła końca, wysiadłam z auta i zaczęłam się kierować w stronę bloku, ale zatrzymała mnie czyjaś ręka oplatająca moją talię.
-Nie zaprosisz mnie na drinka.-wyszeptał chłopak do mojego ucha.
Ja nie odpowiedziałam tylko złapałam jego dłoń i pociągnęłam go w stronę mojego mieszkania, nie protestował.
  Luke's POV
Jesteśmy totalnie zalani jest godzina 3.30 w nocy a my siedzimy na jej kanapie przytuleni, gadamy o wszystkim i o niczym przy niej znów mogę poczuć się jak zwykły nastolatek. Emily chciała zacząć mówić ale nie pozwoliłem jej na to całując ją, uwielbiam się z nią całować, wtedy stajemy się jednością, nasze usta idealnie ze sobą współgrają.
-Chodźmy do sypialni.-powiedziała Em przerywając na chwilę pocałunek, po czym wstając znów złączyła nasze usta.Nie spodziewałem się usłyszeć tego z jej ust, myślałem że to ja będę pierwszym który to zaproponuje, ale ta dziewczyna to żyleta.Nadal przywierając do siebie wargami weszliśmy do jej sypialni, nie czekając na inicjatywę dziewczyny położyłem ja na łóżku całując.Jest taka piękna, od razu zacząłem zdejmować jej sukienkę.
-Jest piękna, ale lepiej wyglądasz bez niej.-powiedziałem.
Emily nie była mi dłużna, szybko zaczęła zdejmować moją koszulę, a później zabrała się za moje spodnie.
-Pieprz mnie, pieprz tak, jak żadną inną wcześniej.-usłyszałem.
-Twoja prośba jest dla mnie rozkazem księżniczko, a teraz skończ gadać.-zachłannie ją pocałowałem.
Gdy oboje byliśmy już całkiem nadzy nie pozostało mi nic innego, jak ostro zerżnąć tą dziewczynę, w końcu sama tego chciała, ale przedtem musiałem zapytać.
-Em?
-Słucham.
-Nie mów słucham bo Cię wyrucham.
-Chyba właśnie po to tu jesteśmy.
-Tak, ale muszę zapytać jesteś dziewicą? Bo jeśli tak to no wiesz..-przerwała mi.
-Nie, nie jestem dziewicą, a teraz bierz się do roboty Hemmings.
Już więcej o nic nie pytałem, tylko wszedłem w dziewczynę, usłyszałem jej cichy jęk i wiedziałem już, że jej się podoba.Zacząłem powoli się w niej poruszać a ona zaczęła coraz częściej jęczeć, widziałem jak wiła się pode mną i strasznie mnie to podniecało.
-Szy-szybciej.-usłyszałem i spełniłem jej prośbę.
Zacząłem poruszać się w niej szybo, a ona zjechała swoimi paznokciami wzdłuż moich pleców, słyszałem jak co chwile szeptem wypowiada moje imię.
-Dojdź dla mnie skarbie.-powiedziałem całując ją po całej twarzy, a później obojczyku. Jak na mój rozkaz Em od razu doszła, opadłem obok niej zmęczony na łóżko. Leżeliśmy tak przez chwilę, dopóki dziewczyna nie przykryła nas kołdrą. Przysunąłem ją do siebie i oboje zasnęliśmy.


ROZDZIAŁ DŁUGI I WEDŁUG MNIE CIEKAWY.DAM DAM...MAMY I SCENĘ +18 WIEM ŻE NIE JESTEM ZBYT DOBRA W PISANIU ICH ALE CHYBA JAKOŚ DAŁAM RADĘ CO? LICZĘ NA OPINIĘ I ŻE ROZDZIAŁ SIĘ PODOBAŁ. MOŻECIE ZAPISYWAĆ SIĘ W ZAKŁADCE INFORMOWANI I ODPOWIADAĆ NA PYTANIE W ANKIECIE, KOCHAM WAS X .
15 KOMENTARZY  = NASTĘPNY ROZDZIAŁ 

15 komentarzy:

  1. ThisIsMyLeeLee29 lipca 2014 23:22

    Swietny !! Czekam na nastepny xx Jezu ta scena ..... Bardzo mi sie podobała ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha matko jedyna xd
    No to od początku! Chłopacy jak zwykle rozpierdalają tylko Calum się nic nie odzywał? Lol niepodobne do niego xd
    Mike jak zwykle z Ashem haha
    Omg, i teraz LUMYLI
    OMG, TO JEST TAKIE ASSHKLLKHGDAAHJK I ZBOCZONE HAHAHAH DOBRA XD
    CIEKAWE CO BĘDZIE JAK SIĘ OBUDZĄ HAHAHA XD
    dobrze ci poszło, czekam na następny ♥
    @so_movexx

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahha
    Michael wykrał wszystko tekstem "wszystkie gąski są moje"
    hahahhahah nie mogę z tego.
    Zajebisty rozdział, jak każdy xd
    Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG świetny po prostu ♥ "wszystkie gąski są moje" hahahaha to wygrało wszystko tak bardzo... Podobał mi się rozdział i czekam na następny ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Tekst Michaela z gąskami powala! Troche mnie smuci, że użyłaś tak brutalnych słów do sceny erotycznej (typu zerżnąć, pieprz mnie), ale wierzę, że to ma coś na celu. Poza tym, rozdział świetny, ale i tak Mike mnie rozwalił! X

    OdpowiedzUsuń
  6. awww ta scena haha! czekam na więcej :>>

    OdpowiedzUsuń
  7. per-fect,czekam na cd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. G
    E
    N
    I
    A
    L
    N
    E
    ♥♥♥
    Em i Luke ♥♥
    czekam na next ;**

    Gumiś;* (nie chce mi się logować i dlatego z anonima)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie gąski są moje omg kocham ten tekst hahahahaha przypominam sobie wtedy pijanego Michaela >>>>>
    świetny rozdział xx // @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
  10. Mike i jego gąski hahahah >>>>
    A Em i Hemmo, normalnie brak mi słów. shippuję ich tak mocno jak mnie i Caluma, hehe lol
    Twoja wierna czytelniczka, @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  11. Hhahah tekst Michael'a >>> Ogólnie to rozdział mega! Czekam na reakcję Em jak się obudzi. Nie wiem co mam jeszcze napisać, rozdział jest świetny. Życzę weny. xx/ @h3mmings96

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten rozdział >>>>>>>>>>>>>>>
    Hahhaha boski. Czekam na kolejny xx /@awmybeauxx

    OdpowiedzUsuń
  13. omg, omg, omg, omg, omg >>>>>>>>>>>>>>>

    OdpowiedzUsuń
  14. to jest świetne!
    Tylko szkoda że tak krótko opisujesz każdą sytuację. Wiem że każdy ma inny styl pisania, ja jednak wole długie i szczegółowe opisy :)
    pozdrawiam, @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń