sobota, 26 lipca 2014

Rozdział 6

    Emily POV
 Tak jak obiecałam Calum'owi o 13 przyszłam do biura Hemmings'a. Czekali tam już wszyscy z poważnymi minami.
-Cieszę się że jesteś.-powiedział Luke.
-Więc po co mnie tu sprowadziłeś Cal ?-spytałam, totalnie olewając wypowiedź chłopaka.
-A więc, nie rezygnuj z nas.-zaczął.-jesteśmy dobrzy w tym fachu i pomożemy Ci GO złapać tylko daj nam szanse.
-Ok, jeśli dam wam ostatnią szanse, zaczniecie zachowywać się jak profesjonaliści, a nie zwierzyna którą chwile temu wypuścili z zoo ?-zapytałam.
-Tak, będziemy jak brygada Scooby-Doo, zwarta i gotowa do akcji.-powiedział Ashton, na co się zaśmiałam.
-No dobra, zostajecie a teraz zabierzmy się w końcu do roboty, widziałam GO wczoraj, ma dziecko i prawdopodobnie żonę.
-Skurwiel ułożył sobie życie kiedy ty cierpisz.-powiedział wściekle Luke.-znajdę i posadzę tego gnoja w pierdlu.
  Podoba mi się to, taki bad boy ,,stop, Em o czym ty myślisz ?!'' znowu on..,,rozmaite pozycje seksualne z Hemmings'em nie powinny zajmować teraz twoich myśli to ON jest teraz najważniejszy!'' głos ma racje, najważniejsze jest aby złapać GO.
-Dobra, może pójdziemy do Starbucks'a na kawę.-zaproponował Mike.
Wszyscy się z nim zgodziliśmy i udaliśmy do kawiarni.Dla innych wyglądaliśmy pewnie jak grupka znajomych siedzących i rozmawiających o jakichś błahostkach, ale prawda była taka że rozmawialiśmy o seryjnym mordercy, mordercy który odebrał życie nie tylko moim rodzicom, ale i mi, nic już nigdy nie będzie takie samo jak przedtem. Popijaliśmy kawę, kiedy Luke zawzięcie o czymś gadał, ale ja nie słuchałam go skupiłam się na przystojnym brunecie który wszedł do kawiarni kilka minut temu.
-Halo! Emily czy ty mnie w ogóle słuchasz?!
-A cichaj seksi ciacho na 12 puściło mi oczko!-odpowiedziałam i usłyszałam cichy chichot Ashtona i pozostałych.Tylko Hemmo nie było do śmiechu, o co mu chodzi, przecież ma narzeczoną powinien być szczęśliwy i cieszyć się szczęściem innych, ale kiedy powiedziałam o brunecie, zrobił się czerwony ze złości, wstał i po prostu wyszedł.Zostawił nasz wszystkich w wielkim szoku, żadne z nas nie wiedziało co w niego wstąpiło.Nie czekając dłużej wstaliśmy i również udaliśmy się do wyjścia, chłopcy pojechali do Luke'a, a ja do domu.
  Luke's POV
Nie wieżę, co się ze mną dzieje, przecież jestem szczęśliwy z Lily ,,wcale nie jesteś!'' krzyczał głos w mojej głowie, kochałem ją ,,własnie kochałeś frajerze'' boże, niech on przestanie, nie mogę tak po prostu do niej podejść i powiedzieć Hej Lily już Cię nie kocham więc oddaj pierścionek i Asta la wista ,,A właśnie że możesz'' znowu on, ale ma racje, już nie kocham Lily, była dla mnie wszystkim, była zanim mnie nie zdradziła, a ja wybaczyłem jej mimo że wcale już jej nie kochałem.Pojadę do niej i to skończę, tu i teraz.Tak jak powiedziałem, tak zrobiłem, zakończyłem związek z Lily, toksyczny związek który ciągnął się zbyt długo.
Teraz muszę załatwić jeszcze ważniejszą sprawę.Pojechałem do chyba jedynej otwartej o tej porze kwiaciarni i kupiłem bukiet róż, dziewczyny lubią takie rzeczy prawda? Powinny jej się spodobać, chciałbym żeby tak było.Podjechałem pod jej mieszkanie, szybko wbiegłem na  piętro i zapukałem do drzwi.


JEST JUŻ 6 ROZDZIAŁ , WOW DZIEJE SIĘ LUKE ZNÓW JEST SINGLEM. JAK MYŚLICIE DLA KOGO SĄ KWIATY ? PISZCIE KOMENTARZE BO BARDZO MOTYWUJĄ, MOŻECIE ZAPISAĆ SIĘ W ZAKŁADCE INFORMOWANI I ODPOWIADAĆ W ANKIECIE, KOCHAM WAS X

21 komentarzy:

  1. thiismyleelee26 lipca 2014 23:06

    OMG ONI NAPRAWDĘ BD RAZEM XO ŚWIETNY NIE MOGE SIĘ DOCZEKAC 7 ^^ HIHI @ThisIsMyLeeLee

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, jestem ciekawa jak potoczą się sprawy, czekam na next ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty są dla Em to oczywiste chyba xd Czekam na 7 no i Luke jest zazdrooooosnyyyy fbvdfbiuvbfduvbuidfbufd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty dla Em! Dawaj szybko rozdziła ghdsjkmz

    OdpowiedzUsuń
  5. Lukey kupił kwiaty dla Mike. HAHAHAH, nie no, dla Emily! To jasne jak słońce, jak Lumily *^* Dawaj szybko następny, dłuższy! X

    OdpowiedzUsuń
  6. no Luke zadziwiłeś mnie :D ♥
    oczywiście, że dla Emily ♥♥
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG świetny <3 Kwiaty na pewno dla Em. Nie mogę doczekać się 7 <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Aw,swietne fanfiction! Czekam na wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę sie doczekać następnego. A kwiatki mam nadzieje dla Em:3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  11. Omfg *-*
    Luke jest zazdrosny o Em. Hahah.
    Jezu, jak oni będą razem to będzie takie adfkhksksksk *-*
    I te akcje razem *u*
    Jejku już nie mogę się doczekać następnego rozdziału, oby jak najszybciej zerwałam z tą Lily i był z Em *-*
    @so_movexx

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to, kwiatki zapewne dla Emily aww <3 Mam nadzieję, że będą razem,ale to może później, teraz niech się skupią na ,,NIM" , Luke tak gwałtownie zareagował, serio Em się nie domyśla? Czekam na kolejny, bo to opowiadanie jest świetne. <3 / @h3mmings96

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest takie jeksnxkskznabah *-*
    Czekam na cd!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne a kwiatki pewnie dla Em ♥
    Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg jakie świetne :*
    Daj następny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Omg! Jakie to genialne,
    uuu Luke staje się zazdrosny! Jestem ciekawa co z tego wyniknie.
    Czekam na nn x

    OdpowiedzUsuń
  17. wow... twoje ff jest genialne
    Uwielbiam zazdrosnego Luke'a jest takie słodki gdy się denerwuje.
    Czekam na następny
    @LittleAlex1996

    OdpowiedzUsuń
  18. super! czekam na kolejny ;x
    @weroniiiiikaa

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały
    dgbdgosh lemily forever!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jednak lubie Luke'a, ale jest zbyt seksowny ja umieram... jejdjejfowoe / @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiaty zapewne dla Emily ale czuje ze z nia nie pojdzie tak latwo.
    Szkoda ze dokladnie nie opisalas sytuacji zerwania Luke'a i Lily.
    Ale i tak jest świetne :)
    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń