czwartek, 24 lipca 2014

Rozdział 3

   Zgodnie z tym co powiedział Ashton pojechaliśmy do najbliższego baru aby się napić.
Weszliśmy i zajęliśmy miejsca gdy podszedł do nas kelner :
-Co podać?-zapytał.
- 5 piw .-opowiedział Ash.
Kelner poszedł po nasze zamówienia, a chłopcy zaczęli rozmawiać o jutrzejszej akcji.Jutro w końcu zacznie się plan, mój plan zemsty.ON będzie cierpiał tak samo, zadam mu tyle bólu ile ON mi go zadał. W głowie nie raz układałam sobie plan spotkania z NIM, spojrzałabym mu prosto w oczy i zapytała co złego zrobiła mu moja rodzina, dlaczego akurat ich postanowił zabić, czy zdawał sobie sprawę z tego że mieli dziecko, Mnie.Z rozmyśleń wyrwało mnie szturchanie i głos Calum'a który powiedział że nasze zamówienie już przyszło.Od razu wzięłam kufel piwa w rękę i zaczęłam pić.
-Woah spokojnie mała trochę tu posiedzimy.-zaśmiał się Ash.
A ja myślałam tylko o jednym upić się, wyluzować i mieć wszystko w dupie.
-Ok, ok, spokojnie jestem już dużą dziewczynką i sobie poradzę.
Nie wiem ile już wypiłam 5 może 6 piw ale miałam świetny humor tak jak inni.
-Ej Em umiesz tańczyć ?-zapytał mnie Cal.
-Tak a co?
-To zapierdalaj na rure.
-Chyba tańczyć makarene zboku.-odpowiedziałam na jego zaczepki.
Co chwile śmialiśmy się z głupich komentarzy Michael'a na temat ludzi przybywających do baru.
-Ten koleś ma nos jak ogórek.-zaśmiał się Mike
-Mówi ten co ma zielone włosy.-zaczęłam się śmiać a Luke i reszta razem ze mną.
Po chwili poczułam że muszę iść do toalety i wstałam z kolan Luke'a szczerze nie pamiętam jakim cudem się na nich znalazłam.
-Gdzie idziesz ?-zapytał już nieźle wstawiony Hemmo.
-Idę podziwiać panele w kuchni.-zaśmiałam się.-A na serio idę do kibla, sikać mi się chcę.
-Jaka bezwstydna.-wtrącił się kompletnie zalany Ashton.
-A co mam iść do klasztoru i zostać zakonnicą, idę zaraz wrócę.
Po 5 minutach wyszłam z kabiny, umyłam ręce ale zostałam nagle przyparta do ściany.Nie wiedziałam kto to dopóki nie usłyszałam jego głosy.
-Jesteś śliczna.-powiedział.-Od kiedy zobaczyłam Cię w gabinecie wiedziałem że masz potenciał i że mi się spodobasz ale nie że aż tak.Nie miałam pojęcia co mu na to odpowiedzieć, ale gdy w końcu chciałam odpowiedzieć to zrobił coś czego się nie spodziewałam, pocałował mnie.


WOAH WOAH, DZIEJE SIĘ. JAK MYŚLICIE KTO POCAŁOWAŁ EMILY ? MAŁA PODPOWIEDŹ TO JEDEN Z CZŁONKÓW EKIPY, ALE KTÓRY ? PISZCIE SWOJE POMYSŁY,MOŻECIE ZAPISAĆ SIĘ W ZAKŁADCE INFORMOWANI I ODPOWIADAĆ NA ANKIETE. LICZĘ NA POZYTYWNE KOMENTARZE, KOCHAM WAS X 
10 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ 

15 komentarzy:

  1. Pocałował ją Luke albo Michael jestem pewna ! XDDD
    @nakedxhemmo

    OdpowiedzUsuń
  2. o boże odjksahgidasfdshfiaf świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG ŚWIETNY XX KOCHAM CIE <3 Moim zdaniem Luke albo Michael coś tak czuję xd !!

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNE! ♥♥
    dzieje się i to dużo i to właśnie lubię ♥♥
    pocałował ją albo Mike albo Luke, wolałabym by był to Luke ♥♥
    czekam na next ;**

    jak co to ja Gumiś;* z twittera ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super *-* Moim zdaniem pocałowałam ją Michael xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następny rozdział ^^ Chyba pocałował ją Luke na pewno ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ^^ Hmmm pocałował ja Ash raczej :o

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG OMG OMG kocham to xx Pocałował ją .......Luke <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hym.. mam wrażenie że to Luke <3
    najlepszy , czekam na kolejny rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Aw świetny, obstawiam na Luke! I czekam na cd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww! To na pewno nasz kochany Hemmo *^* Lecę czytać następny! Za krótkie te rozdziały xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki krotki rodzial :(
    Hmm.... pocalowal ją Michael!Na pewno Michael! / @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
  13. Luke, oby to był Luke. Pasują do siebie *-*
    Świetny rozdział xx
    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń