niedziela, 27 lipca 2014

Rozdział 7

  Luke's POV
 -Hej, to dla Ciebie.-przywitałem się wyciągając w jej stronę bukiet.
-Co ty wyprawiasz?-zapytała.-Całujesz mnie, potem dowiaduje się że masz narzeczoną, a teraz stoisz w progu moich drzwi i dajesz mi pieprzony bukiet róż!-jest wściekła, wiedziałem że taka będzie.
-Staram się być romantyczny! Przecież dziewczyny to lubią.
-Oh, a wiesz czego dziewczyny nie lubią?!
-Nie mam już narzeczonej Em, po prostu, byłem z nią mimo iż wiedziałem że mnie zdradza, wybaczałem jej to bo myślałem że to ta jedyna.Myliłem się.
-Przykro mi, ale to nie zmienia tego że mnie pocałowałeś.
-Nie przeszkadzało Ci to wtedy.
-Bo byłam tak samo pijana jak ty.-zaczęła się tłumaczyć.
-Ale i tak to odwzajemniłaś,-uśmiechnąłem się do niej.
-Frajer.-powiedziała z uśmiechem, wpuszczając mnie do środka.
-Nastoletni frajer skarbie.-oznajmiłem wchodząc.
Emily w końcu przyjęła bukiet i poszła po wazon do kuchni kiedy ja siedziałem na jej kanapie, przypomniało mi się jak wspomniała że mieszka na wprost JEGO. Postanowiłem wyjrzeć przez okno aby się rozejrzeć, nie spodziewałem się że uda mi się to tak łatwo i od razu GO zobaczę.Em miała rację, ma dziecko i rodzinę.
-Co robisz ?-usłyszałem jej piękny głos.
-Mam zamiar uczyć się latać nie widać ?!- odpowiedziałem żartobliwie.
Oboje zaczęliśmy się śmiać, jej cudowny śmiech.Odszedłem od okna i wróciłem na kanapę.
-To co robimy?-zapytałem.
-Nie wiem to ty wpadasz tu jak jakiś Romeo i dajesz mi kwiaty.
-Właśnie, nie podziękowałaś mi za kwiaty.
-No racja może od razu powinnam rzucić Cię na łóżko i uprawiać z tobą dziki seks?!-jej sarkastyczne odpowiedzi są już trochę denerwujące, ale ta była całkiem kusząca.
-Moglibyśmy, ale nie, buziak wystarczy.-odpowiedziałem.
-Haha, chyba zwariowałeś Hemmings, nie pocałuję Cię.-uwielbiam jak mówi do mnie po nazwisku.
-No dalej Em! To tylko jeden niewinny pocałunek.-nalegałem.
-Ok, ale tylko w policzek.
-No dobraa.
Kiedy Emily miała pocałować mój policzek, obróciłem się i złączyliśmy nasze usta w namiętnym pocałunku, który po chwili pogłębiłem.Nie mogłem pozwolić alby ta chwila tak szybko się skończyła, chciałem jak najdłużej czuć smak jej warg na swoich, ale w końcu musieliśmy zaczerpnąć powietrza.
-To miał być buziak w policzek.-powiedziała.
-Oh wybacz kochanie że wolałaś całować moje usta.
-Wcale nie to Ty się odwróciłeś!
-No może trochę, ale nie przerwałaś tego, a teraz nie jesteś pijana.-powiedziałem.
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy tak jeszcze chwile, ale w końcu musiałem wrócić do mojego biura.Miałem do załatwienia jeszcze jedną rzecz.Zobaczyłem że Emily usypia na moim ramieniu, więc zaniosłem ją do sypialni i przykryłem kołdrą.
-Dobranoc księżniczko.-powiedziałem całując ją w czoło i wyszedłem z mieszkania, upewniając się czy jest zamknięte.
  Pojechałem prosto do biura, wszedłem do gabinetu i zatrzymałem się przy korkowej tablicy z JEGO zdjęciem, jestem pewny to ON, to JEGO widziałem dzisiaj. Od Michael'a dowiedziałem się że wszystkie pary zamordowane zostały tak samo, postrzelono w tył głowy pistoletem kalibru 23.Sukinsyn nawet nie ukrywał że chodzi o jednego mordercę, zawsze na miejscu zostawiał coś w stylu wiadomości, potwierdzenia że to właśnie on zabił.Po śmierci podcinał kobiecie gardło, jakby chciał się upewnić że nie żyje.Ubrałem kurtkę i gasząc światło udałem się do wyjścia, jutro zacznie się nasz plan, plan zemsty, ale nie bylejakiej to będzie zemsta Nasza i Emily.


A WIĘC TAK W ROZDZIALE NIE DZIAŁO SIĘ Z BYT WIELE, LUMYLI MOMENTS? PODOBA WAM SIĘ TO POŁĄCZENIE CZY POLECACIE INNE ? LICZĘ NA KOMENTARZE, KOCHAM WAS X 
15 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ

21 komentarzy:

  1. Jak zwykle jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza!! zabieram się za czytanie ;xx
    @weroniiiiikaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ThisIsMyLeeLee27 lipca 2014 21:17

    OMG OMG WIEDZIAŁAM ŻE BD RAZEM KOCHAM TO POŁACZENIE AW AW ;3 Taki słodki rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiaszczy, wiedziałam że kwiaty są dla Em :P i Luke jest taki słodki w tym rozdziale :)
    Świetny, czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg Lumyli *-*
    Hahahah, te śmieszne docinki haha
    Hemmings awwh jaki uroczy, ja też chce takiego hah,
    No mam nadzieje że następny rozdział się szybko pojawi i będzie więcej Lumyli moments ha, uwielbiam to ♥
    @so_movexx

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG świetny!!! Mam nadzieję, że będą razem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. To opowiadanie jest po prostu cudowne, nie ma słów, żeby je dokładnie określić. Aww Lumyli moments <3 Taka mała rada, mogłabyś bardziej opisywać odczucia bohaterów, ale tak, to nie mam zarzutów, czekam na kolejny xx / @h3mmings96

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem jedno: DAWAJ MI NEXT!! ♥♥♥
    Emily i Luke - ajgdhafhgas *.* ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal zostaje przy Hemmo i Michaelu, hahahah, ale Lumily też przejdzie :D Czekam na następne! X

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest cudowne, jestem strasznie ciekawa, czekam na next! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg nie mogę doczekać się dalszej akcji i Lumyli moments.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne <3 Dawaj szybko nexta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg to jest świetne! ♥
    Dawaj następny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Awh jakie słodkie, Luke jest uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ! Następny pls !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moge sie doczekac kolejenego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. little_princess28 lipca 2014 10:38

    Czekam na nexta !!! Super jest xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Lumyli awww <3
    Jak słodko *w*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie, kocham Lemily :) / @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodko. <3
    Ciekawi mnie czy będzie więcej informacji na temat tego mordercy i czy uda się ta zemsta.

    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń