piątek, 25 lipca 2014

Rozdział 4

      A ja odwzajemniałam jego pocałunek.Nie wierzę całuję się z kolesiem którego poznałam dwa dni temu i zatrudniłam go aby pomógł udowodnić winę zabójcy mojej rodziny.Nie wiem jak długo się całowaliśmy ale był to pocałunek pełen namiętności i pasji, taki który chciałoby się zachować na zawsze.Odsunęliśmy się od siebie aby zaczerpnąć oddech.
-To było..-zaczęłam.
-Woah.-dokończył
-Tak, to było woah.
-Podobało mi się to, nawet bardzo Em.-powiedział Luke
Mi też się podobało ale nie wiem czy chce mu to powiedzieć, co jeśli to zabrnie za daleko, zatrudniłam go do pomocy w morderstwie a nie sprawach sercowych.Nie szukam pieprzonego Romeo który będzie mi kupował kwiatki i czekoladki, ale prawdziwego, profesjonalnego detektywa.Ale nie ukrywajmy, ten pocałunek bardzo mi się podobał i chciałabym go pocałować jeszcze raz,
-Tak,było fajnie, ale mam pytanie.
-Jakie?
-Co ty do cholery robisz w damskim kiblu?!
-Często tu bywam.-odpowiedział.
-Nie pytałam o schemat twojego życia intymnego tylko co tu robisz teraz Sherlock'u ?
-Przyszedłem sprawdzić czy wszystko w porządku bo długo nie wracałaś.
-Nie było mnie raptem 5 minut.
-Aż 5 minut księżniczko a teraz, idziemy.
Poszłam za nim ale chwila, chwila czy on nazwał mnie księżniczką, niech sobie nie pozwala za bardzo bo jestem tak jakby jego szefową. Podeszliśmy do stolika i zobaczyliśmy że reszta jest już gotowa do wyjścia, dlaczego każdy w tym pieprzonym pub'ie ma kurtkę lub bluzę tylko nie ja ?!
    Wyszliśmy na zewnątrz, a mnie momentalnie przeszedł dreszcz z powodu zimna,co chyba nie uległo uwadze Luke'a, bo szybko zdjął swoją bluzę i założył ją na moje ramiona.
-Teraz będzie Ci zimno..-zaczęłam ściągając jego bluzę.
-Nie, zostań w niej, mnie jest teraz ciepło.
-Właśnie, teraz nie wiesz co będzie za 5 minut.
-I tak będę jechał taksówką do domu więc będzie mi ciepło, nie kłóć się.
-Nie kłócę, po prostu stwierdzam fakt, że jeśli będzie Ci zimno to będzie moja wina.
-Dobra przestańcie, bo zachowujecie się jak stare małżeństwo!-krzyknął Cal, więc zakończyliśmy naszą wymianę zdań.Zostałam na postoju taksówek sama z Michael'em, staliśmy tak w ciszy dopóki chłopak nie odezwał się :
-Co zaszło między tobą a Lukiem ? 
-O co Ci chodzi ? -odpowiedziałam pytaniem na pytanie.
-Jak wróciliście z toalety, zachowywaliście się dość dziwnie, usiedliście daleko od siebie, a wcześniej siedziałaś na jego kolanach.-wytłumaczył.
-A to..hmm...po prostu..tak wyszło.-odpowiedziałam mu zakłopotana.
-Moim zdaniem tam stało się coś o czym żadne z was nie chce nam powiedzieć, ale ja dowiem się o co chodzi.
-A Ty co w wróżbitę się bawisz ?-spytałam retorycznie.
-Nie, ale wiem że coś między wami zaszło. A tymczasem żegnam panią, moja limuzyna podjechała.-powiedział i odszedł w stronę pojazdu, stałam tam sama może minute i podjechała także moja taryfa.Po dotarciu do domu wzięłam szybki prysznic, po czym od razu wskoczyłam pod kołdrę i zasnęłam rozmyślając o jego idealnych błękitnych tęczówkach. 


CZWARTY ROZDZIAŁ DZIAŁO SIĘ, OJ DZIAŁO.NIE CHCIAŁAM ABY AKCJA TAK SZYBKO BIEGŁA ALE BARDZO PRZYJEMNIE PISAŁO SIĘ TEN ROZDZIAŁ. SHIPPUJECIE EMILY I LUKE'A ? JAK BYŚCIE ICH NAZWAŁY, PISZCIE, LICZĘ NA KOMENTARZE, KOCHAM WAS X

18 komentarzy:

  1. Super :3 czułam ze to ON xd Lumily ? xd nie mam pojęcia ale rozdzial swietny xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny xx czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent dziewczyno xx Tylko proszę o dłuższe rozdziały bo są ekstra :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny xx Lumily ? Bd dobrze.chyba xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Myślę zw bd razem xx czekam na nastepny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm nie mam pomysłu xx A co do rozdziału to swietny ^^ Czekam na nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra oby tak dalej ! Shippuje ich Haha czekam na nastepny *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. WIE ale gorąco xd Świetnyyyy :P mam nadzieje ze jutro następny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ekstra jestem starsznie podekscytowana myślę ze jutro następny rozdzial skarbie xx

    OdpowiedzUsuń
  10. To już 10 komentarz *..* czekam na nast. Rozdział hihi nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Laalallalalla wiedziałam ze to Luke *taniec szczęścia* u mnie już wiesz że Lumily xd boże chciałabym mieć taką wenę jak ty xc ale cóż może jutro będzie lepiej mi tymczasem czekam na rozdział 5 i 10 *wredny uśmieszek*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Czekam na kolejny ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja kocham wiedzieć co będzie później ;) Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super, naprawdę mi się podoba :) czekam na następny @violetsandwitch xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się spodziewałam! Hyhyh, Lumily? Aww, chce już następne, ale dłuższe x

    OdpowiedzUsuń
  16. Luke i Emily ♥♥
    huhu wiedziałam, że to on będzie albo Mic ale i tak wstawiałam bardziej na Luke'a ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Lemily! <3
    Szczerze myslalam ze to Michael pocalowal Emily.. Oops:(
    ŚWIETNY ROZDZIAŁ X / @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
  18. No wiedziałam że to Luke! ^^
    słodko *-*
    świetny pomysł na fabułę.
    piękny szablon i cały wygląd bloga x
    @xiluvmyharryx

    OdpowiedzUsuń