środa, 23 lipca 2014

Prolog

    Co zrobisz jeśli odbiorą Ci sens życia? Jak będziesz się czuł gdy stracisz wszystko co kochasz? Ból, tęsknotę, strach?Ja właśnie to poczułam kiedy ON postanowił zabić moich rodziców. Miałam 17 lat kiedy straciłam rodzinę i trafiłam na rok do domu dziecka, w końcu nadszedł ten dzień, dzień wolności a czas zemsty. ON na pewno nie spodziewa się tego, pewnie nawet nie pamięta że zabił moich rodziców, lub wcale nie wie o moim istnieniu, ale ja wiem o nim wszystko.Jak ma na imię, gdzie mieszka, ile ma lat,gdzie pracuje, co robi w wolnym czasie, czy ma rodzinę.Znam go na wylot a teraz kiedy jestem już wolna znajdę GO. Lecz sama nie dam rady z nim walczyć potrzebuję pomocy, ale nie byle jakiej pomocy, potrzebny jest mi najlepszy detektyw w tym mieście.Potrzebuję pomocy Luke'a Hemmings'a .




TAK WŁAŚNIE ZACZYNA SIĘ TO OPOWIADANIE, MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA I LICZĘ NA KOMENTARZE xx

13 komentarzy:

  1. aww, chcę już rozdział 1 osajfsaf8iaj
    @damnirwinx

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 1 rozdział @nakedxhemmo

    OdpowiedzUsuń
  3. woaaah 1 raz jakiekolwiek ff mnie tak zaciekawilo x czekam na rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie ;) czekam na pierwszy rozdział ;x @weroniiiiikaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :) czekam na 1 rozdział ajsnansnsbsb

    OdpowiedzUsuń
  6. Aw na początku właśnie pomyślałam że to Luke będzie tym mordercą, a tu takie zaskoczenie. Nie spodziewała się. Z niecierpliwością czekam na 1 rozdział. Zostawiam mojego twittera, informuj mnie @Fabuolus_69 ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się zapowiada! czekam na pierwszy rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Łohoho, świetnie się zapowiada! Z początku myślałam, że Luke będzie tym złym charakterem, ale tą końcówką mnie zaskoczyłaś :) Chociaż już wyobrażałam sobie tego okrutnego, przerażającego (przystojnego!) i intrygującego Hemmingsa, to Hemmo w roli dobrej gliny również jest interesującą opcją. Czekam na następne rozdziały oraz zapraszam do siebie: http://sandcastle-threeistoomuch.blogspot.com/?m=1 x

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg czekam na rozdziały xx

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się bardzo ciekawie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się bardzo ciekawie i na pewno zacznę czytać rozdziały x @bixmez

    OdpowiedzUsuń
  12. no to lece czytac,zapowiada sie ciekawie 😘 / @chejkazella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się mega ciekawie. Gdy zobaczyłam Luke na nagłówku i zaczęłam czytać prolog myślałam, że to on zabił rodziców tej dziewczyny. Dobrze że jednak nie.n
      zabieram się za pierwszy rozdział :)
      @xiluvmyharryx

      Usuń